15 December

Jag vet inte vart jag ska börja, att Nordhemskolan är en jävla mobb skola eller att mitt liv suger? Jag tror jag börjar med Nordhem.
Förra torsdagen fick vi prata med våran mentor och alla tjejer i klassen. Jag vågade inte säga ett enda skit för "dom coola" satt med, och det verkar inte som att våran lärare fattar att vi inte kan säga allt när dom är där, för det enda dom sitter och säger är att allt är så bra ingen mobbning i klassen eller något sånt.. Fast det är klart att dom inte tycker.. Eller? Vafan det är dom som deltar i mobbningen, för ett tag sen sa dom "blondinbella" till en kille i min klass hela jävla tiden + att alla andra var taskiga mot honom för att han är smart! Men kom igen det är ju bara bra att vara smart, det är faktikst coolt, coolare än att vara osmart iaf. Sen pratar dom skit hela tiden, om allt, precis allt. Om man kanske sitter lite konstigt börjar dom genast viska som som apor. Och på en halloween fest var dom tydligen utklädda till horor och dom erkänner det själva. Jag tycker bara det är omoget. jag vet inte vad ni tycker men det tycker jag, men det här är ingenting mot vad dom brukar göra. Sen är det ju dom coola killarna oxå. Jävlar vad coola dom är som tar droger, jävligt coolt -.- Min kusin dog fan i helgen av det, han började ta droger när han var 13 och han rökte oxå, precis som dom.  Han har lixom dött två gånger av det här. Det är deras framtid, asså ingen tjej kommer vilja ha dom, jag tror att dom flesta tjejer vill ha någon som är snäll och mogen. Inte taskig och omogen. Och bara för en av mina kompisar sa en grej på en SO-uppgift vi gjorde, så uppfattade en av dom "coola killarna" det som att hon tyckte det var fel att röka eller något? Men hon hade inte sagt ett skit om rökning. Och bara för det så ska Viktor lägga sig i (jag bryr mig inte ett skit om att jag nämner namn) aja, så fort viktor ser henne så börjar han säga det. Jävligt omoget av honom. Och Nordhem har fått både mig och mina vänner att må dåligt. Så jag orkar inte med mer, mitt tips är att inte börja på Nordhem! Oj juste en i min klass blev strypt i måndags för ingenting, han hade ett jätte stort rött märke på halsen i typ 1-2 timmar. Och en annan blev misshandlad. Så vad du än gör börja inte på Norhem. Nu orkar jag inte skriva mer, men detta, det var inget jämfört vad man genomlider på norhem. Inget.
Orkar tyvärr inte skriva om mitt liv, det enda jag kan säga just nu är att det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!