Hell ya!


Imorgon är det skolavslutning! Wohoo, happy! Då blir det lov och man slipper skolan :D aja idag vart det skola.. På matte & NO, han sa att om vi bara sitter och ser ut som att vi jobbar så behöver vi inte göra något, haha. Och vi fick sitta och hålla på med mobilen hur mycket vi ville. As nice ;) och med killarna pratade han om knark, cigaretter och sex.. Såå typiskt.. Nu sitter jag och Kornelia och tittar på "svenskars hemliga liv" och dom säger att dom tydligen kan ta kontakt led ande världen. Och på ett sätt tror jag på det, för att det händer mig saker dagligen men jag orkar inte berätta vad.. Imorgon börjar vi tio i elva tror jag..? Men vi ska gå upp tidigt för att kunna ha lång tid att göra oss ordning, och sen ska vi ha förfesten och slappa, bra kondition? Ses sen!
//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!