Julavslutning i morgon!!!!!!! <3

Som Matilda skrev förut så slutar vi i morgon :D det ska bli såå skönt.

På svenskan idag så tittade vi på gamla julkalendrar. Det var as mysigt och sen när lektionen var slut och våran lärare sa typ: "vi ses igen nästa termin, ha ett bra lov" så blev jag as glad och hade bara lust att skrika... Men det kunde jag ju inte göra, haha.

Det ska bli så skönt nästa termin när Rasmus, Viktor och Max slutar. Jag tror faktiskt att klassen kan bli rätt bra då.

Asså seriöst, ni måste skärpa er och börja kommentera!! Kom med förslag vad vi ska skriva om, kom med åsikter m.m
Det uppskattar vi ;)

Nu ska jag och Matilda dampa sönder lite, haha
Kram/kornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!