Måndaag kväll..

Asså jag längtar sjuuk mycket efter sommaren! När man bara kan gå ut i linne och shorts, man har sommarlov, kompisar sover över varje dag, och man kan bada och sola.  Jag har lust att flytta till typ Egypten för att det är ju nästan alltid varmt där? Så det betyder att man alltid är brun. aja det är bara att vänta.. Men det är ju inte ens vinter typ, här i Göteborg har det bara snöat 1 eller två gånger eller något. Och hur kul är det. Vi kommer inte ens ha en vit jul.. Hoppas det inte blir så nästa år för det är ju människans sista år, right? haha nej skämta, männsikan kommer ju leva länge till, om inte ett svart hål dyker upp från ingenstans och förintar oss.. Men ett svart hål kanske är ett stort svart moln så det blir svart i typ ett års tid? Vem vet helt säkert? Forskare behöver ju inte alltid har rätt. Dom är ju lika smarta som en hel skolklass och deras lärsre (dom flesta) men dom behöver inte alltid ha rätt? Jag tror iaf inte att jorden ska gå under 2012? Vad tror ni? Kommer orden gå under 2012 eller kommer vi överleva? Ja det enda svaret på det är ju att vänta..
Nu skrev jag ett väldigt tråkigt inlägg, men det är bara för att ni är dåliga på att kommentera vad ni vill att vi ska prata om. Så därför kommer jag ha några liknade detta inlägget i framtiden. Typ funderingar eller liknade! Någon gång kommer jag nog skriva nyheter om vad som händer ute i världen så jag håller er informerande? Men som sagt, jag gör detta bara för att ni inte säger vad ni vill att vi ska prata om. Så börja kommentera lite nu!
Ha de bra, kram //matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!