Myser <3

Hej!
Kom hem för typ en halvtimma sen..? Tror jag.. Haha. Ligger och gosar med min systers katt som ska hem idag :/ min syster har varit i Egypten i två veckor med sin pojkvän så antar att dom kommer vara sjuuk bruna.. Jag vill oxå vara brun! Åh det kommer kännas jätte konstigt när Tequila (som katten heter) inte är här längre, tomt lixom plus att min katt kommer känna sig ensam, hon tror typ att Tequila är hennes barn ;) och imorgon är sista dagen i skolan! Yaay :D kommer va så himla skönt med lov! Haha vet ni vad? Jag sov i typ tre timmar inatt. Man kan säga att jag är en nattmänniska.. Jaja nu ska jag bara slappa för jag har ju inga läxor eller något sånt :D jag kan lägga upp en bild lite senare vad jag ska ha på mig på skolavslutningen. Men ha det bra så länge :)
Kram Matilda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!