Plugga plugga plugga...

Heej på er!
Nu ska jag plugga som bara den till so provet imorgon.. Och temat är gamla testamentet, alltså gamla Bibeln. Men det är sjuk svårt att komma ihåg vem som är vem. Typ vad Abraham gjorde. Eller vem Moses va.. Kommer inte komma ihåg något.. Aja idag vaknade jag halv fyra typ. Blev så jävla sur att jag hade sovit bort hela dagen, för jag kommer typ inte kunna somna sen, tur att det snart är lov iaf! Men är det bara jag eller är jullov rätt tråkigt? Asså jag menar man kan ju nästan aldrig vila för det är både jul och nyår? Mellan jul och nyår kan man säker ta det lugnt och va med kompisar osv, men dom flesta åker ju iväg med familjen och så.. Och det är as stressigt innan jul med att köpa julklappar.. Och när ingen vet vad dom önskar sig blir det ännu jobbigare.. Jag har iaf bestämt att jag ska vara med kornelia mycket under jullovet! Men nu har jag inte så mycket mer att säga så jag uppdaterar senare!
Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!