Sjuk.. Typ

Jahaa, då ligger man här i sängen och tittar på tv.. Jag är ju sjuk, eller? Haha igår var jag sjuk men idag.. Nja, jag vaknade typ vid elva och kände att jag inte kunde gå till skolan för alla skulle typ undra vart jag hade varit och så, det var lika bra att stanna hemma. Ont i huvudet hade jag oxå ;) men jaja, jag kommer ju inte efter i något, typ bara matteprovet. Men det får jag la göra på måndag? Men nu har jag sååå himla tråkigt så det är sjuukt, men jag bjuder på några bilder. Jag har typ inget smink på mig men jag bryr mig inte vad alla tycker, orkar inte det.


Kommentarer
Postat av: Tomas
2011-12-16 @ 14:10:13

Du är ju fan skit snygg utan smink. Really hot ;)

Postat av: Malin
2011-12-16 @ 20:55:43 URL: http://malhel.blogg.se/

Svar: Tack ska du ha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!