Syslöjd.

Tja!

Jag sitter här på syslöjden och gör exakt ingenting. Jag glömde min saker hemma så hitils har jag bara städat på den här lektionen.
Innan hade vi matteprov. Det gick väl sådär. Första delen var enkel men den andra delen var as svår. Jag måste verkligen kämpa mer med matten.

Matilda är fortfarande sjuk :(
Hoppas hon kommer på måndag.

Efter idag är det bara två dagar kvar i skolan, såå nice. Jag längtar tills skolavslutningen. Jag och Matilda ska vara skit snygga, haha ;)

Mitt självförtroende är inte direkt på topp nu (som ni redan vet), men det ska bli bättre

Har du också dåligt självförtroende? Om du har det så tycker jag att du ska gå in på: http://www.battre-sjalvfortroende.se/

Jag hoppas denna sidan kan bygga upp dit självförtroende. :)
Jag önskar dig all lycka till.

Om du har bra självförtroende så ska du inte låta folk förstöra det!

Om du vill ha hjälp med något så kan du alltid maila oss på:
[email protected]

Kram/kornelia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!