Freeedag <3

Hejsan!
Idag har jag varit med Matilda. Vi höll mest på att fixa bed bloggen och så.
I skolan hände det inte så mycket specielt, förutom att på engelskan skulle vi rätta varandras test och jag hade varit as dålig. Viktor fick rätta mitt test. -.- Gissa vad han hade skrivit på det när jag fick tillbaka det, jo: "Jävlar vad dålig du är!"
Ahhh, jag blir så trött på honom, men som sagt så ska jag inte bry mig.
Idag fick jag min dansfilm som jag hade beställt. Asså, dom filmar alltid när vi har föreställningar och den här gången köpte vi filmen. Det var jätte kul att titta på den. Såklart så hittade jag massa små fel, men skit i det.


Nu ska jag mysa lite med familjen.
Puss och kram/Kornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!