The Greatest Pleasure In Life Is Doing What People Say You Can't Do

Hejsan!
Skulle ni vilja att vi gjorde videoinlägg?
Själv skulle jag tycka att det var rätt kul, men ni får bestämma. ;)
Kom gjärna med tips om t.ex vad vi ska blogga om.
Jag känner mig så himla deppig och värdelös. Allt i mitt liv har typ rasat det här året. Min mormor är psykiskt sjuk, jag har tappat kontakt med alla i min släckt på pappas sida, min skola suger, jag har bråkat mycket med mina närmsta vänner, jag har bråkat med pappa och mitt självförtroende har försvunnit helt.
Men när man har nått bottnen kan det ju bara bli bättre, right? Det ända jag är lite rädd för är att jag inte har nått bottnen en. Det finns ju typ alltid saker som kan bli värre.
Jag känner mig så himla ful och dålig på allt. Och jag som skulle försöka få bättre självförtroende, lycka till.
image description
Nu ska jag plugga lite och eftersom att Matildisen inte kunnde göra något så antar jag att det här kommer bli en lika tråkig kväll som vanligt -.-
/Kornelia

Kommentarer
Postat av: Asrin
2011-12-17 @ 18:05:43 URL: http://fannyaaa.blogg.se/

Heeej :)

Vilken söt blogg du har!

Kram <3

Postat av: kajsa
2011-12-17 @ 18:20:17 URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

riktigt bra rubrik!

sv: aw, tack så mycket :D jag blir jätteglad när du säger så!

hur är det med dig?`:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!