Julklapps tips?

Hej där!
Är det någon som har något bra julklappts tips? Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till mina föräldrar eller syskon.. Mina syskon är 21 och 22 så det är as svårt att komma på något för när man frågar säger dom bara att dom inte vet.. Jag vill ju gärna köpa något användbart till dom som dom inte bara slänger på en gång.. Har ni fått något användbart som håller länge och ni tyckte var kul och som kanske passar en 20 åring? Äh nu ska jag sluta prata om det, men ni kan gärna skriva en kommentar eller skicka mail om detta, skulle varit jätte snällt. Mailen är: [email protected]

Jag hade tänkt att lägga ut en video någon gång, vet bara inte om det blir av. Men skulle ni vilja det? Eller jag kanske kan skriva vad jag använder för smink eller liknande? ;) Kom med tips om vad ni vill att vi ska skriva om så det inte blir samma visa om skolan och om vad vi gör.. Nu har jag inget mer att skriva faktiskt. Så aja, Ha det bra :) //Matilda

Kommentarer
Postat av: hanna ♡
2011-12-17 @ 09:45:30 URL: http://heaa.blogg.se/

tack så mycket! :)

Postat av: amanda [p h o t o]
2011-12-17 @ 10:35:58 URL: http://amandapersson.blogg.se/

sv: tack så jjätte mycket, vad gör du? :D

Postat av: HANNA
2011-12-17 @ 15:47:50 URL: http://hannalovisasol.se

sv: taack så mycket sötis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!