Ångest..

Åhh vad jag hatar skolan, ibland får jag bara lust att rymma här ifrån och åka runt i världen! Det kanske är för att min skola suger? Fick en utskällning av mina föräldrar som vanligt.. Dom verkar typ hata mig :/ det är väl bara så jag känner, men ändå! Iaf, dom bryr sig inte om att jag vill byta skola, så jag får väl gå kvar där resten av mina skol år? Och jag är nog det minst älskade barnet i min familj. Vi är tre stycken, min storasyster som är 22, min storebror som är 21 och jag då.. Och deras favorit unge är väl min syster? Har hon alltid varit och det kommer hon alltid vara. Hon är perfekt. Hon och min bror va här idag som sagt, dom har ju flyttat hemifrån. Och då var mina föräldrar hur glada som helst och sa hela tiden "jag älskar er två så himla mycket" när jag oxå stog där.. Så därför blev jag lite osocial och spelade på min mobil, och då blev dom sura för att jag inte sa något.. Asså gud vad jobbiga dom är! Äh det va la bara det jag skulle säga för tillfället..
Tog bara någon bild.
Kram Matilda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!