Breaking dawn!

OMG OMG OMG OMG!! Jag döööör! Dom har ändrat så det är 11-års gräns!! WOHOO, SWå nu har jag beställt biljetter till den :D Det blir på torsdag med Rut, Ottilia och Nico ;) längtaar! Imorgon ska jag till frisören och på fredag är jag ledig för begraning av min morfar :'( så nu har jag fullbokat ;) ojj, juste på fredag är det inlämning av en svenska uppsats som jag inte fattar något av typ? aja, jag ska börja skriva på den nu! Och på måndag nästa vecka är det prov i SO, på tisdag är det prov i engelska och sen ska vi ha matte och no prov oxå... Sen har jag omprov i spansk :/ seeegt.. Och nu döör jag av hunger! Så jag får gå och äta något ;) 

Ha det bra! Kram Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!