FRÅGESTUND, fråga vad du vill från och med nu och fram till kl.20.00 i morgon

Heej!
Nu sitter jag här hemma och har precis ätit något för första gången idag. -.-
Fan vad jag önskar att jag också kunde gått på "tjejkvällen". Värsta mysigt verkar dom ha det. Typiskt att man alltid ska bli sjuk när det händer nått kul.
Men men, en hemma kväll kan väl också vara kul.
Vad gör alla underbara bloggläsare denna lördagskväll? ;)
Håll mig gjärna sysselsatt genom att bombadera med frågor eller nått.
Jag fick precis en as bra idè...
Vi kör en frågestund
Våran mailadress: [email protected]
Så passa på att fråga det ni undrar. Ni får ställa frågor till både mig och Matilda, eller båda två.
Och så att ni bara vet, om ni har problem, funderingar eller behöver bara prata ut om något så maila oss eller skriv anonymt till oss här på bloggen. Vi ger hemskt gjärna råd och svarar på frågor.
Kram//Kornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!