Fredag nu!

Heej! Inlägg från mobilen nu ;) aja nu är vi hemma hos Sally! Det var ett tag sen. Jag har ingen aning om vad vi ska göra. Men jag ska vara lite osocial och blogga! Haha, det blir som en drog att blogga faktiskt :) rekommenderar det starkt (Y) idag ska vi sätta igång att blogga på allvar.. Men nu är det fredaag iaf! :D wohoo! Idag är har slöjd, No, gympa och engelska så det är rätt bra lektioner! Fast på no så har vi en vikarie så vi vet inte om hon kommer så vi skolkar.. Haha, busigt ;) rätt bra dag asså! Sen efter skolan ska jag vara med kornelia! :) det var typ två veckor sen vi sågs senast :/ det hände lite grejer.. Men jag bjuder på en lite bild oxå
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!