Gör redan ett till inlägg :o

Hej igen!

Nu kommer ett till inlägg från mig.. Eftersom att jag har varit sjuk sen i fredags förra veckan så är jag ju ovanligt pigg! Jag har ju bara legat i sängen hela veckan för jag har inte orkat gå upp. Så nu går jag och lägger mig ungefär vid två på natten.. Om inte mer. Jag hade tänkt att gå till skolan idag för jag mådde hyffsat bra, men jag sov inte på hela natten, jag låg klarvaken exakt hela tiden :/ Och idag började vi klockan 08.00 och jag vaknade då.. Jag hade satt min mobil på ringning men det var så himla lågt så man hörde typ ingenting, bara så man vaknade och somna om. Och jag känner redan nu att jag inte är särskilt trött så jag ska nog se på en film, mysigt! Fast jag ska inte gå och lägga mig för sent för jag måste ju upp till skolan imon. Enligt mig är fredag en väldigt bra dag, jag menar det är sista dagen på veckan och man har hela helgen framför sig! :D Jag tror det är bästa skoldagen faktiskt. Men om jag ska vara ärlig så är ingen dag särskilt bra.. Jag gillar verkligen INTE den skolan jag går på nu! Jag har funderat hela terminen om jag ska byta skola, och i helgen ska jag och mina förlädrar prata om det! Men det kan ju vara jobbigt att komma till en helt ny klass, man känner ju ingen och tänk om dom inte gillar en? Därför skulle det vara kul om t.ex. jag och kornelia kunde byta till samma skola och samma klass! För då skulle man ha någon som finns där för en <3 Men det stora problemet är ju att varje bra skola här står det typ 100 i kö till, haha nu överdriver jag men det tar ju as lång tid om man ska stå i kö länge. Jag vill ha bytt skola till efter jullovet för jag orkar inte mer av den här skolan.. Men jag får se vad som händer.. Någon som kan ge något exempel på en bra skola i Göteborg som det inte är så många i kö till, skulle uppskattat det! Men jag tar och blogger lite senare!


Lägger upp lite bilder från Mallorca i augusti! Längtar tbx så groovt mycket!
Här kommer lite bilder från när jag var på Mallorca i augusti! Längtar lbx så groovt mycket!
Här kommer lite bilder från när jag var på Mallorca i augusti! :D Längtar tbx så groovt mycket!Här kommre lite bilder från när jag var på Mallorca i augusti! Längtar tbx så groovt mycket!

Sista bilden är lite suddig, men jag stog på ena sidan och tog kort till andra. Man blir rätt skakig i handen när man zoomar in 18x haha ;) Men den staden man ser är iaf palma <3 

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!