Hemma igen!

Nu är vi äntligen hemma från skolan :D och det är fredag! 
Det finns inte så jätte mycket att skriva nu, har ju tgyp sagt allt.. Men engelska lektionen var sådär rätt tråkig men bättre än andra lektioner, och gympan körde vi någon boll grej, heela lektionen.. Jag hatra verkligen bollar, eller aa jag är hur rädd som helst för dom :/ Om jag ska vara ärlig var jag rätt bra på fotboll när jag var liten! Vet inte vad som hände på vägen, men tillslut började jag hata bollar, kanske för att jag fick så många i huvudet.. Inte kul, men jag hade tänkt att göra ett inlägg om kanske mode/smink? Eller bra hudprodukter kanske? Haha får se hur jag gör men det kommer väl ett inlägg snart iaf!
Kram Matilda


En bild från i sommras haha, jag vet att den typ ser mobbad ut o så. Meen den får duga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!