Kaos kväll!

Haj haj!
Igår var det värsta kaos kvällen.
Emma åkte hem på kvällen, men typ en timme efter det så ringde hon mamma och sa att det var helt kaos. Det är lite svårt att förklara för jag vill inte ge ut för mycket information om Emma lixom. Men det var iaf helt kaos så mamma satt i sammtal hela kvällen och tillslut fick Emma sova här. Det blev jag välldigt glad för, jag hatar värkligen när inte Emma är här. Det känns lixom tomt.
Sammtidigt som allt detta hände så låg jag i soffan och hade skit hög feber. Jag kännde mig typ helt drogad, haha.
Nu ligger jag här och lyssnar på radio. Får se hur dagen blir idag, går iaf inte till skolan (är as glad för det).
Jag och min lillasyster Mimmi. Anledningen till att jag typ bara lägger ut "egobilder" är typ att på min mammas dator har jag exakt INGA bilder. Men men, jag får väl försöka ta lite bilder ;)
Kram//Kornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!