Ny blogg då! ;)

Hej på er!

Nu har vi äntligen startat en seriös blogg! Haha, den förra bloggen var rätt oseriös ;) Men jag hoppas ni kommer gilla vad vi kommer skriva om! Det är allt från mode till vår vardag.
Vi är två tjejer på 13 år som har den här bloggen, vi heter Kornelia och Matilda. Imorgon hoppas jag att vi kommer lägga upp någon bild och börja skriva några inlägg! Nu har jag inte så mycket mer att säga!

Länk till vår förra blogg: http://somegirlpower.blogg.se/

Haha, ha det så bra så länge! ;)

// MatildaHär är en bild på mig.. Ser bara lite drogad ut men jag bara tog någon ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!