Ny blogg + Fredag = Toppen... Eller inte :/

Hallo!

Ny blogg :D

Efter som Matilda redan skrivit ett inlägg om den nya bloggen och allt så jag tänkte att det var lika bra att börja skriva som i en vanlig blogg med en gång.

 

Idag så var det en helt vanlig, tråkig, förfärlig skoldag.

Jag gilllar nämligen verkligen inte min skola så jag har pratat väldigt mycket med mina föräldrar om att byta och så. Så det är nog det jag ska göra efter jullovet.

Hade ett långt snack med pappa igår, han sa att jag ska försöka vara så positiv som möjligt nu innan jagförhoppningsvis ska byta skola. Jag berättade att man knappt vågar räcka upp handen i klassrummet för att man är rädd att någon ska säga något dumt eller så, då sa pappa att jag skulle strunta i det, räcka upp handen, skita i vad dom andra tycker lixom.

Inte vara dum eller något, bara lixom sluta bry mig så mycket. Men det är rätt svårt, men jag ska göra så gott jag kan. :)

 

Jag har pratat med mina kompisar och vi har bestämt att vi ska försöka hålla ihop så gott det går, så länge det går.

 

Hoppas det blir bra, nu ska jag nog gå och lägga mig snart.

Här kommer en liten bild på mig också :P

Kram/Kornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!