OMG

HEEJ!
Shit asså, mamma fick nyss ett sms från en regisör som jag var och provfilmade för, för några veckor sedan och nu så skrev han att jag kom med i hans film.
Det är en kortfilm som några på Munkebäcksgymnasiet har som avslutande uppgift innan dom slutar där.
Emelie (som jag ska spela) heter tjejkompisen till Philip som är huvudrollen.
Hon medverkar i större delar av filmen och är en rätt söt tjej, ganska populär på skolan.
blond/brunhårig tjej, väldigt positiv och glad och alltid på bästa humöret, tills hon ser Philip som alltid var den där glada spralliga killen förut som nu är deppig och tyst och ensam.
Hon börjar försöka ta reda lite på vad som hänt.
Emelie är väldigt nyfiken men ändå stöttande och följer med philip hem efter skolan och sånt, försöker finnas där för honom.
Hon är typ hans enda vän
Det ska bli as spännande, men jag är lite osäker på hur jag ska lära mig manuset. Tänk om jag failar totalt ocg skämmer ut mig.
Jag hoppas det kommer gå bra och att jag kommer äga på filmduken. ;)
Jag känner att jag är välldigt bra på att lägga ut egobilder, haha ;)
Kram kram kram//Kornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!