Sitter och kallsvettas på en spårvagn ;)

Hej allihopa!
Sitter på en spårvagn påväg till Emma. Ska bli spännande att se hur hon bor.
Igentligen borde jag nog inte sitta på en spårvagn utan ligga i en säng istället. Men jag vill ju så hemskt se hur Emma bor så jag slängde i mig en huvudverkstablett.
Sen ska jag ju som sagt gå på "tjejkvällen", fast om jag mår lika dåligt som nu så kan jag nog inte gå. Men jag är rädd att dom ska tro att jag inte vill vara med dom typ, haha.
Tycker inte ni att dom satte på julbelysningen lite tidigt i år?
Asså jag menar, dom började ju till och med sälja julmust i mitten av oktober.
Men men, snart börjar dom väl sälja julmust i början av augusti. Haha, nä det får vi inte hoppas.
Nu är vi snart framme vid Emma.
Ha en bra kväll//Kornelia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!