Ska till doktorn :/

Heej!
NU sitter jag här i soffan med ett täcke runt mig. Igår tog jag en feber ned sättande tablett innan jag gick och la mig. Sen vaknade jag kl. 03.00 och då var jag helt blöt av svett, så jag var tvungen att byta kläder och lägga ett täcke över underlakanet för det var helt blött utav svett. Det var skit jobbig så nu är jag as trött.
Kl. 14.00 ska jag till doktorn idag, värsta läskigt. Men jag ska gå dit för min jobbiga hosta plus feber som jag har haft i snart en vecka.
Det är lite konstigt för jag är inte snorig eller nått och jag har ingen feber på morgonen, men sen på kvällen har jag jätte hög feber.
Nu ska jag börja fixa i ordning mig.
Jag lägger upp en skit snygg bild på mig från när jag var liten på ett dansläger. -.-
Kram/Kornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!