Utelåst..

Hej alla!
Japp, nu sitter man här i trapphuset.. Utelåst.. Så roligt asså! Plus att jag mår hur illa som helst. Ska kanske komma till "tjejkvällen" sen. Beror på hur jag mår, jag och Kornelia skulle iaf höra av oss till varandra! Men gud va skönt det var att prata ut om skolan med Kornelia i natt! Det känns bra när man inte är ensam om att vela byta skola osv.. Vet bara inte vad jag ska göra nu? Eller senare i eftermiddag, om jag ska till tjejkvällen är det typ runt klockan 5-7 jag ska gå dit, så vad kan man göra mesans man väntar? Hmm..
Jag har inte så mycket att säga mer nu, men jag hör av mig lite senare och säger hur jag gör.
// Matilda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!