"Hej korven!"

Hej igen!
Nu har jag precis sovit i ungifär två timmar.
Jag mår fortfarande skit dåligt och ska vara hemma från skolan i morgon också.
Emma åkte precis och Mimmi ligger bredvid mig här i soffan och sover. Hon är så gullig, världens bästa lillasyster.
Igår så sov jag i mammas säng för hon ville ha koll på mig under natten eftersom att jag hade så hög feber, då var Mimmi så himla gullig för när vi skulle försöka sova så sa jag att jag var kokhet i ansiktet och då så satte hon sig upp och började blåsa kall luft på mig.
Nu kanske ni tänker: Men hallå, vad är det för specielt när ens lillasyster blåser lite kall luft på en. Men när nån visar att dom bryr sig om en så blir man så himla glad, dom behöver inte göra nått stort.
Bara att nån säger "krya på dig" när man är sjuk gör så att man mår lite bättre, eller att nån säger "Har du nya kläder? Gud vad fina."
Det är sånna där småsaker som är viktiga att säga/göra annars kanske ingen vill vara med en bara för att dom inte känner sig speciella.

Man kan inte bara få, man måste ge också
Kram//Kornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!