HAHAHHA!

Var det ett tag sen man skrev här eller?? Haha, jag kan fan inte sova jag typ dööör! Jag är as hungrig och inte alls trött och jag vill typ bara gå ut och springa en mil.. När jag kom hem förut så somnade jag nästan direkt och vaknade vid 19.30.. Lyckat asså. Jag fick sluta lite tidigare oxå för jag skulle till tandläkaren så lite extra lyx första skoldagen! Men faaaaan vad jag vill åka utomlands, utan min familj. Med typ mina vänner. Orkar inte med tråkiga Sverige, det snöade lixom igår men sen började det regna, såklart. Funderar på att skapa en egen blogg på nattstad? Vad tycker ni om det, äh det är ingen ide att ens fråga. Ni kommenterar ändå aldrig, haha. Nu ska jag försöka gå tillbaka till min suuuper sköna säng och sova.. Puss /Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!